مشاهده بیشتر
صفحه1

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ وكيوم روغنى چينى

پمپ وکیوم روغنی برای کارکرد ها و صنایعی در حد متوسط کاربرد دارد. از طریق مکانیسم الکتروموتور، روغن مهر و موم شده وارد سیلندر شده و با حرکت تیغه های داخلی مقداری از هوای موجود حبس و خارج می شود. سیلندر وظیفه ی آبکاری، روغن کاری و خنک کردن قطعات را بر عهده دارد.

پمپ روغن داغ

پمپ اسيد شيمی پمپ

پمپ دنده اى ايران توليد

پمپ عمودی GRUNDFOS

پمپ خطی GRUNDFOS

بوستر پمپ GRUNDFOS

پمپ شناور چينى

پمپ لجن كش تكنو صنعت

پمپ كف كش چينى

پمپ زمينى متحد

پمپ اسكرو آسيا

پمپ مگنتى gemmecotti

پمپ روغن داغ مگاکو

پمپ روغن داغ ( پمپ سانتریفیوژ روغن، پمپ انتقال روغن یا پمپ سیرکوله روغن ) برند مگاکو، از نوع سانتریفیوژ بوده و معمولا برای جابجایی و سیرکوله کردن روغن داغ یا آب با دمای بالا کاربرد دارند. پمپ روغن داغ توانایی پمپاژ روغن تا دمای 300 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این پمپ از نوع گریز از مرکز با طرح مخصوص بوده و برای پمپاژ و گردش روغن داغ تا دمای C ْ۳۰۰ استفاده می شود .ساختمان این پمپ بصورت افقی یک طبقه و یک مکشه گریز از مرکز با محفظه حلزونی می باشد . ابعاد اصلی و مشخصات کاری پمپ مطابق استاندارد EN 733 می باشد . پروانه پمپ از نظر هیدرولیکی بالانس بوده و به صورت یکسر آویز نصب می شود. محفظه حلزونی از نوع پایه دار بوده و محفظه یاتاقان نیز بدون پایه می باشد .

پمپ اسید

پمپ وكيوم روغنى zinisan

پمپ های وکیوم زینسان با داشتن ظرفیت های مختلف و میزان خلاء بالا، ابزاری ایده آل برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع می باشند. وجود اهرم خودکار در پمپ وکیوم روغنی zinisan از هرگونه نشتی هوا به محفظه های وکیوم در شرایط مختلف جلوگیری می کند. کار اصلی در پمپ وکیوم zinisan توسط حرکت دورانی پره ها و تیغه ها و تولید نیروی گریز از مرکز داخل سیلندر انجام می شود. حرکت رفت و برگشتی پره ها در این فضا ها و قرارگیری آنها در نقطه مکش، باعث ایجاد عمل وکیوم می شود.

پمپ عمودی pentax

بوستر پمپ Ebara

پمپ شناور LOWARA

پمپ لجن كش Ebara

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی