پمپ وكيوم روغنى چينى

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

وكيوم هاى روغنى چينى با توجه به عملكرد قابل قبول و قيمت هاى مناسب، براى مصارف سبك، بسيار سريع توانستند سهم قابل قبولى از بازار مصرف را از آن خود نمايند.
یکی از انواع پمپ وکیوم، پمپ وکیوم روغنی می باشد که برای کاهش فشار گاز به کار می رود. این  پمپ ها در صنایع از جمله در صنایع چرم سازی، ساکشن های بیمارستان، صنایع رنگ، صنایع ماشین سازی، بسته بندی  و.... کاربرد بسیاری یافته اند.
پمپ های وکیوم روغنی برای کارکرد خود به روغن مهر و موم شده نیاز دارند. از طریق الکتروموتور، روغن وارد سیلندر می شود. سیلندر وظیفه ی آبکاری، روغن کاری و خنک کردن قطعات را بر عهده دارد. تیغه ها فضای خالی موجود میان روتور و سیلندر را از طریق تماس با دیواره ی داخلی سیلندر به دو نیم تقسیم می کنند که مقداری از هوای موجود در محل وکیوم در آن حبس می شود.
حرکت روتور حجم فضای خالی را کاهش داده و هوای داخل آن را متراکم می کند و نیروی حاصل از این فشار سبب خروج هوا و مقداری روغن می شود. طبق تعریفی که از پمپ های وکیوم داشتیم این پمپ ها وظیفه ایجاد خلاء را بر عهده دارند کارکرد پمپ به نحوی است که به صورت چرخشی، نیروی گریز از مرکز و حرکت دورانی، در پمپ ایجاد خلاء می کند.
در مقابل پمپ وکیوم روغنی ، پمپ وکیوم آبی وجود دارد.
تفاوت های این دو پمپ وکیوم در میزان ایجاد خلاء، میزان مصرف انرژی و ... می باشد. معمولا از پمپ وکیوم روغنی جهت صنایع متوسط و برای فرایند هایی که نیاز به حجم خلاء زیادی ندارند مانند طلاسازی ها،  چیلر های جذبی یا کمپرسی، صنایع پزشکی، صنایع لاستیک سازی و ... استفاده می شود.

عملکرد روغن در پمپ وکیوم روغنی  

آب بندی و روغن کاری
خنک سازی
حفاظت در برابر خوردگی
آلاینده های فلاشینگ
کاهش سر و صدا  در کار با پمپ وکیوم روغنی
ویژگی های روغن پمپ وکیوم روغنی
فشار بخار به اندازه کافی پایین  
خواص روانکاری مناسب و ویسکوزیته صحیح  
خواص شیمیایی مناسب و پایدار برای مواد پمپ وکیوم
حافظ طبیعت و عدم وجود خطر برای سلامتی کاربر
انواع پمپ های وکیوم روغنی  
پمپ وکیوم روغنی تراکمی  
پمپ وکیوم روغنی  چگالشی  
پمپ وکیوم روغنی گیر انداز  
مواردی که لازم است قبل از خرید پمپ وکیوم روغنی با توجه به نیاز خود به آن ها دقت نمایید.
 فشار مورد  نیاز پمپ وکیوم  
متناوب یا غیر متناوب بودن کارکرد
دمای گاز
قیمت پمپ وکیوم روغنی
ظرفیت پمپ وکیوم

محسنات پمپ وکیوم روغنی
صدای  کم
مصرف انرژی پایین
اشغال حجم فضای کم

بازرگانى مگاكو ارائه دهنده پمپ هاى وكيوم روغنى چينى از ظرفيت 2.5 تا 15 متر مكعب تك مرحله اى و دو مرحله اى.

   شرکت مگاکو به کمک تیم پشتیبانی خود مشاوره گسترده ای در زمینه خرید اینورتر اشنایدر ارائه داده و در بررسی خطاهای اینورتر Schneider یاری دهنده می باشد. به منظور دریافت لیست قیمت اینورتر اشنایدر و مشاوره های قبل از خرید می توانید با شماره 021-33994627 تماس حاصل فرمایید.

لیست نظرات

محصولات مرتبط