مشاهده بیشتر
صفحه1

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ وكيوم روغنى چينى

پمپ وکیوم روغنی برای کارکرد ها و صنایعی در حد متوسط کاربرد دارد. از طریق مکانیسم الکتروموتور، روغن مهر و موم شده وارد سیلندر شده و با حرکت تیغه های داخلی مقداری از هوای موجود حبس و خارج می شود. سیلندر وظیفه ی آبکاری، روغن کاری و خنک کردن قطعات را بر عهده دارد.

پمپ وكيوم روغنى zinisan

پمپ های وکیوم زینسان با داشتن ظرفیت های مختلف و میزان خلاء بالا، ابزاری ایده آل برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع می باشند. وجود اهرم خودکار در پمپ وکیوم روغنی zinisan از هرگونه نشتی هوا به محفظه های وکیوم در شرایط مختلف جلوگیری می کند. کار اصلی در پمپ وکیوم zinisan توسط حرکت دورانی پره ها و تیغه ها و تولید نیروی گریز از مرکز داخل سیلندر انجام می شود. حرکت رفت و برگشتی پره ها در این فضا ها و قرارگیری آنها در نقطه مکش، باعث ایجاد عمل وکیوم می شود.

پمپ وکیوم آب در گردش متحد

این پمپ وکیوم در صنایع سنگین استفاده می شود و انواع در انواع مختلف از ظرفيت 25 متر مكعب بر ساعت تا 1000 متر مكعب بر ساعت تولید می شود. و در صورت نیاز تولید با متریال استیل نیز امکان پذیر می باشد. پمپ وکیوم آب در گردش به دو صورت كوپل مستقيم و شاسى و كوپله تولید و ارائه مى شود. با توجه به مزایای متعدد پمپ وکیوم آب در گردش مانند: • جابه جایی گاز های و مایعات • عدم اصطکاک بین قطعات مکانیکی • تک محوره بودن استفاده از آن در حال افزایش است.

پمپ وکیوم

پمپ وکیوم یکی از پر کاربردترین ابزارها در انواع صنایع مانند شیمیایی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع چاپ و بسته بندی، صنایع داروسازی، صنایع دامداری، صنایع چوب می باشد. در بسیاری از صنایع به فشارهای پایین تر از فشار اتمسفر هوا و حالت خلاء احتیاج داریم. این کار را پمپ وکیوم انجام می دهند. حوزه عملکرد سیستم های وکیوم مابین فشار اتمسفر و صفر مطلق است.

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی