پمپ وکیوم آب در گردش متحد

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

بازرگانى مگاكو مفتخر است با نمايندگى پمپ هاى وكيوم متحد تبريز كه با يكسال گارانتى و ١٠ سال خدمات پس از فروش ارائه مى نمايد، در زمينه هاى مختلف با صنايع مختلف همكارى داشته و همراه صنعتگران و توليد كنندگان باشد.
شرکت صنعتی و تولیدی متحد با بیش از 30 سال سابقه، بزرگ ترین تولید کنندۀ پمپ های وکیوم دورانی رینگ مایع با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و پمپ های سانتریفوژ و بلوئرهای هوا با قدرت دمندگی بالا در ایران می باشد.

با توجه به نیاز روز افزون صنایع مختلف به پمپ وکیوم، این شرکت، تولید و عرضۀ این نوع پمپ ها را با هدف جلب رضایت مشتریان از طریق بهبود مستمر روندهای ارائه محصول، افزایش کیفیت و نیز تنوع خدمات قابل ارائه به مشتریان ارجمند در دستور کار خود قرار داده است.

امیدواریم با عرضۀ محصولات و ارائه خدمات متناسب با نیازهای مشتری بتوانیم آسایش و اطمینان خاطر شما عزیزان را بیش از پیش تأمین نماییم.
پمپ هاى وكيوم رينگ مايع (آب در گردش) متحد از ظرفيت 25 متر مكعب بر ساعت تا 1000 متر مكعب بر ساعت مى باشد و در صورت نياز و سفارش با متريال استيل نيز قابل ارائه به مصرف كنندگان محترم مى باشد.
پمپ هاى 25-60-100-200 متر مكعب به صورت كوپل مستقيم ارائه شده و 300-500-750-1000 متر مكعب به صورت شاسى و كوپله ارائه مى شوند.
جهت اطلاع از هر گونه مشخصات فنى پمپ ها به كاتالوگ ها مراجعه فرموده و يا با كارشناسان مگاكو تماس حاصل فرماييد.
همچنين شركت صنعتى توليدى متحد محصولات ديگرى از جمله ونتيلاتور(دم)و پمپ هاى سانتريفيوژ را نيز در سبد كالاهاى توليدى خود جاى داده است.

پمپ وکیوم که از ابزارهای پرکاربرد می باشد توسط یک دانشمند آلمانی به نام اتو وان گریکه در سال 1650 اختراع گردید. این پمپ ها در مدل های مختلف و با کاربردهای متفاوت تولید می شود.
پمپ وکیوم فشار را به پایین تر از فشار هوا (حالت خلاء) کاهش می دهد. در واقع پمپ های وکیوم در فشار بین اتمسفر و صفر مطلق فعالیت می نماید.
پمپ وکیوم

انواع پمپ های وکیوم


پمپ های وکیوم به سه دسته : پمپ وکیوم آبی – پمپ خشک و پمپ وکیوم روغنی تقسیم می گردد. در پمپ آبی، آب وظیفه خنک کنندگی را بر عهده دارد و از این پمپ در صنایع سنگین استفاده می شود. پمپ خشک در صنایع سبک مورد استفاده قرار گرفته و هوای ورودی، خنک کننده می باشد. و در اخر پمپ روغنی در صنایع متوسط کاربرد داشته و روغن نقش خنک کننده را دارد.

اینورتر اشنایدر
 

کاربرد پمپ وکیوم


پمپ وکیوم در صنایع چاپ و بسته بندی، صنایع شیمیایی، صنایع دامداری، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع داروسازی، صنایع غذایی و کنسروسازی، صنایع قند و شکر، صنایع لاستیک سازی، صنایع شیشه و پلاستیک، صنایع فولاد، صنایع چرم سازی، صنایع مقوا سازی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع نساجی و بسیاری از صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین در بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، نیروگاه ها، دندان پزشکی، پرورش ماهی، نیروگاه ها و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود.

شرایط بهینه برای پمپ های وکیوم


پمپ های وکیوم در شرایط استاندارد دارای مشخصات فنی "دمای گاز یا هوا ورودی
20 درجه سانتی گراد – فشار محیط 760 میلی متر جیوه – دمای آب ورودی به پمپ 15 درجه سانتی گراد با کمتر " می باشند.
در صورتی که شرایط، در حالت استاندارد نباشد؛ ظرفیت پمپ کاهش می یابد.
در این حالت به منظور بهبود شرایط، باید ابتدا آب ورودی اصلاح شده
و به منظور خارج شدن هوای گرم یا بخار آب، از پمپ با ظرفیت بالاتری استفاده نمود.
پمپ وکیوم آب

انتخاب بهترین پمپ وکیوم


برای انتخاب بهترین پمپ، ابتدا باید به این سوال پاسخ داده شود که شما پمپ را برای چه کاری نیاز دارید؟
در بین انواع پمپ وکیوم هیچ بهترین و بدترین وجود ندارد. این شما هستید که با انتخاب پمپ متناسب با شرایط کاری خود، کارایی که شما نیاز دارید را خواهد داشت.
در هنگام انتخاب پمپ باید به سوالت زیر پاسخ دهید:
•    چه مقدار هزینه در نظر گرفته شده است؟ ( قیمت پمپ وکیوم )
•    آیا سیستم به طور متناوب هوادهی می گردد؟
•    چه سطحی از تمیزی مورد نیاز است؟ (پمپ روغنی یا خشک)
•    آیا پمپ به شیر یا یک پمپ پشتیبانی نیاز دارد؟
•    چه مقدار جرمی بار گازی وجود دارد؟
•    چه فشار نهایی مورد نیاز است؟
•    گازهای موجود در فرآیند چیست؟ ( خورندگی – بخار آب و دیگر حلال ها – اشتعال پذیری )


تعمیرات و نگهداری


در مواقعی که پمپ وکیوم شما مکش کمتری دارد؛  ابتدا پیشنهاد می شود که مسیر اتصالات و لوله کشی را بررسی کرده و نشتی های احتمالی را برطرف کنید. در ادامه میزان خلاء پمپ را با تست خلاء در قسمت ورودی پمپ بررسی کنید.
چنانچه پمپ شما آبی باشد؛ ورودی پمپ را از نظر گرفتگی و کیفیت و خنک بودن آب بررسی نمایید. اگر مشکلی در موارد گفته شده وجود نداشته باشد، دلایلی از قبیل: معیوب بودن تیغه ها و خارج شدن روتور از فیلتر استاتور می تواند دلیل این مشکل باشد. در این صورت بهتر است با ارائه دهنده خدمات پمپ وکیوم خود تماس حاصل گرفته و مشکل را مطرح نمایید.

گروه بازرگاني و صنعتي مگاكو با كادري مجرب از كارشناسان فني در زمینه صنعت کشور، همواره آماده ارائه خدمات از جمله ؛مشاوره قبل و بعد از فروش  محصولاتی از قبیل پمپ وکیوم و اینورتر اشنایدر بوده و به فعالیت در این زمینه می پردازد.

لیست نظرات

محصولات مرتبط