پمپ وكيوم روغنى zinisan

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

كمپانى zinisan تركيه يكى از توليد كنندگان قديمى پمپ هاى وكيوم روغنى در تركيه مي باشد كه با ارائه محصولاتى با كيفيت بالا و همچنين قيمت هاى رقابتى با برند هاى اروپايى مشابه خود توانسته سهم قابل قبولى از بازار تركيه و همچنين صادرات به اروپا و خاورميانه را به خود اختصاص دهد؛
بازرگانى مگاكو به عنوان نماينده فروش وكيوم هاى روغنى zinisan كليه محصولات اين كمپانى را با يكسال گارانتى و ١٠سال خدمات پس از فروش ارائه مى نمايد.
وكيوم هاى روغنى ZINISAN در ظرفيت هاى مختلف از 16 تا 650 متر مكعب بر ساعت توليد و ارائه مى شود.
جو زمین به کلیه اجسام در این لایه فشاری وارد می کند وظیفه پمپ وکیوم کاهش فشار جو و نزدیک کردن آن به صفر است البته هیچگاه به صفر(خلاء مطلق) نخواهد رسید. برای این منظور پمپ های وکیوم مختلفی با توجه به تکنولوژی و نوع کارایی طراحی و تولید گردیده اند.
امروزه تحقیقات و بسیاری از فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی پیشرفته در بسیاری از صنایع مانند تولید دیسک های فشرده کامپیوتری و ساخت کامپوزیت ها در محیط خلاء صورت می گیرد. برای طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز تکمیل خط تولید این محصولات، پمپ وکیوم روغنی یکی از ابزارهای اساسی می باشد.
کار اصلی در پمپ وکیوم zinisan توسط پره ها و تیغه های روتاری انجام می شود. روتور به صورت غیر هم محور قرار گرفته و بوسیله ی  دوران موتور، نیروی گریز از مرکز را داخل سیلندر ایجاد می کند. تیغه ها ، فضای هلالی بین روتور و سیلندر را به محفظه های کوچکی تقسیم کرده که چرخش و حرکت رفت و برگشتی پره ها در این فضا ها و قرارگیری آنها در نقطه مکش، باعث ایجاد عمل وکیوم می شود و با تداوم این حرکت هوای وکیوم شده، فشرده شده و در مرحله آخر وارد مخزن روغن می شود.
وکیوم و خلاء به وجود آمده در داخل سیلندر و فشار بوجود آمده در داخل مخزن روغن باعث گردش مداوم روغن در داخل مخزن می گردد.
محسنات پمپ وکیوم روغنی zinisan
با پیاده سازی تکنولوژی جدید و استفاده از نسل جدید متریال با بالاترین کیفیت و دستگاه های پیشرفته این امکان را فراهم ساخته تا به بهترین استانداردهای کیفی، راندمان بالا با هزینه نگهداری پایین دست یابیم.
تعبیه ی شیر خودکار در داخل پمپ وکیوم روغنی zinisan  در شرایط و موقعیت های مختلف از هرگونه نشتی هوا به محفظه های وکیوم به طور کامل جلوگیری می نماید.
تعبیه خنک کننده و همچنین طراحی ساده این پمپ ها امکان تعمیر و نگهداری آسان و سریع را فراهم نموده است. در صورت تعویض روغن و فیلتر در فواصل زمانی مشخص و به موقع، پمپ وکیوم نیاز به نگهداری و سرویس خاصی ندارند.
از دیگر مزایای پمپ وکیوم می توان به حذف مشکل سیستم های کوپلینگ با استفاده از کوپل مستقیم موتور با پمپ، کم صدا بودن و دمای پایین در حین کار اشاره کرد.
پمپ های وکیوم زینسان با داشتن ظرفیت های مختلف و میزان خلاء بالا ابزاری ایده آل برای استفاده در طیف وسیعی از صنایع می باشد.

كليه ملزومات مصرفى از جمله روغن، فيلتر روغن، فيلتر هوا، فيلتر سپراتور وكيوم ها نيز در راستاى رضايت مشتريان و خدمات پس از فروش توسط بازرگانى مگاكو ارائه مى گردد.
 

مقالات مرتبط با پمپ وکیوم


مقاله ها
انواع پمپ وکیوم
نحوه کارکرد پمپ وکیوم یا پمپ خلاء




 

لیست نظرات

محصولات مرتبط