الکتروموتورهای چینی گوانگلو ( GUANGLU )

اشتراک گذاری
  • توضیحات
  • نظرات

الکتروموتورهای چینی گوانگلو( GUANGLU )
در بین الکتروموتورهای چینی موجود در بازار الکتروموتور های چینی محصول کمپانی گوانگلو جایگاه خاصی را در بین  مصرف کنندگان و همچنین واردکنندگان الکتروموتورهای چینی پیدا کرده است به گونه ای که تمام صنعت کاران این برند را بعنوان با کیفیت ترین برند الکتروموتورهای چینی می شناسند و با تلاش مسئولان این کارخانه چینی و با دید تسخیر بازارهای جهانی بر آن شده اند با بالابردن هر چه بیشتر کیفیت و راندمان این الکتروموتورها رقیبی جدی برای کمپانیهای تولید کننده الکتروموتورهای اروپایی باشند فقط با یک وجه تمایز بسیار بزرگ که آن قیمت الکتروموتورهای چینی گوانگلو با سایر الکتروموتورهای اروپایی می باشد.

الکتوموتورهای چینی گوانگلونه تنها سهم قابل توجهی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است بلکه در بازارهای جهانی نیز به عنوان یکی از بزرگترین صادرکنندگان الکتروموتورهای چینی جایگاه قابل احترامی دارد.

درموارد ذیل به چند مورد از تولیدات و محصولات کارخانه گوانگلو در زمینه انواع الکتروموتورهای چینی اشاره میشود:

۱- الکتروموتورهای سه فازو تک فازگوانگلو(GUANGLU )

این دسته از الکتروموتورهای چینی به دو صورت پوسته آلومینیومی و پوسته چدن تولید می شوند. از مشخصات قابل توجه تمامی انواع الکتروموتورسه فاز و تک فاز گوانگلومی توان به مصرف بهینه برق و صرفه جویی در انرژی و همچنین بالاترین راندمان کاری وتائیدیه استاندارد و قرارگرفتن در کلاس حرارتی F را نام برد علاوه بر این مزایا الکتروموتورهای تکفاز گوانگلو مجهز به ترموستات حرارتی جهت جلوگیری از افزایش دمای الکتروموتور می باشند.

۲- الکتروموتورهای چینی ترمزدار گوانگلو( GUANGLU )

سابق بر این الکتروموتورهای چینی موجود در بازار فروش بنا به درخواست مصرف کننده با نصب ترمزوبا صرف هزینه و زمان ترمزدار می شد.اما با ابتکار شرکت گوانگلوالکتروموتورهای ترمزدارچینی به صورت فابریک کارخانه تولید می شود.

بازرگانى مگاكو وارد كننده مستقيم الكتروموتور هاى پوسته آلومينيومي كمپاني گوانگلو با برند GL يا M&G مي باشد .

 

لیست نظرات

محصولات مرتبط