شرکت بازرگانی مگاكو

بازرگانی مگاکو با هدف تامین موتورالات صنعتی و ارائه مشاوره به صنعتگران عزیز، مفتخر به همکاری با صنایع مختلف ؛ از جمله : نفت وگاز، صنایع مواد غذایی و دارویی، بسته بندی، فولاد،،سیمان و... می باشد. بازرگانی مگاکو با واردات الکتروموتورهای ضد انفجار (EEX)برند weg برزیل و سایر برندهای معتبر در زمینه نفت و گاز، پتروشیمی افتخار همکاری با پالایشگاه ها و... دارد.
بازرگاني مگاكو با هدف تامين موتورآلات صنعتي و ارائه مشاوره به صنعتگران عزيز، مفتخر به همكاري با صنايع مختلف ؛ از جمله : نفت وگاز، صنايع مواد غذايي و دارويي، بسته بندي، فولاد،،سيمان و... مي باشد. بازرگاني مگاكو با واردات الكتروموتورهاي ضد انفجار (EEX)برند weg برزيل و ساير برندهاي معتبر در زمينه نفت و گاز، پتروشيمي افتخار همكاري با پالايشگاه ها و... دارد.

همچنين گروه مهندسين مگاكو با طراحي و ارائه بوستر پمپ هاي آبرساني و آتش نشاني(دور متغير و دور ثابت)از برندهاي معتبر از جمله:EBARA-LOWARA-PENTAX-GRUNDFOS افتخار تجهيز پروژه ها را در زمينه تاسيسات دارد.

گروه بازرگاني و صنعتي مگاكو با كادري مجرب از كارشناسان فني ، همواره آماده ارائه خدمات از جمله ؛مشاوره قبل و بعد از فروش ،  در جهت افزايش رضايت صنعتگران محترم  مي باشد و سعي در ياري نمودن صنعت كشور دارد.