مشاهده بیشتر
صفحه3

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

پمپ روغن داغ مگاکو

پمپ روغن داغ ( پمپ سانتریفیوژ روغن، پمپ انتقال روغن یا پمپ سیرکوله روغن ) برند مگاکو، از نوع سانتریفیوژ بوده و معمولا برای جابجایی و سیرکوله کردن روغن داغ یا آب با دمای بالا کاربرد دارند. پمپ روغن داغ توانایی پمپاژ روغن تا دمای 300 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این پمپ از نوع گریز از مرکز با طرح مخصوص بوده و برای پمپاژ و گردش روغن داغ تا دمای C ْ۳۰۰ استفاده می شود .ساختمان این پمپ بصورت افقی یک طبقه و یک مکشه گریز از مرکز با محفظه حلزونی می باشد . ابعاد اصلی و مشخصات کاری پمپ مطابق استاندارد EN 733 می باشد . پروانه پمپ از نظر هیدرولیکی بالانس بوده و به صورت یکسر آویز نصب می شود. محفظه حلزونی از نوع پایه دار بوده و محفظه یاتاقان نیز بدون پایه می باشد .

پمپ روغن داغ NORM ترکیه

پمپ دنده ای

پمپ زمينى pentax

پمپ خطی LOWARA

پمپ كف كش LOWARA

پمپ لجن كش DAB

بوستر پمپ LOWARA

الکتروموتور Kaijieli

شافت مستقيم ايرانى

گيربكس هاى حلزونى چينى

گيربكس كرامپينيون sew

گیربکس خورشيدى Reggiana

الکتروموتور ضدانفجار SIEMENS آلمان

پمپ عمودی LOWARA

اینورتر اشنایدر

جهت تامین نیروی برق بسیاری از ابزار و ماشین آلات اینورتر اشنایدر در نقش مبدل جریان مستقیم برق به متناوب وارد عمل می شود. اینورتر اشنایدر به صورت هوشمند میزان بار وارد بر موتور را تخمین زده و به همان میزان جریان برق را وارد کرده و قابلیت تغییر سرعت موتور های سه فاز را نیز دارد. اجزای مدارهای پایه ی اینورنراشنایدر شامل : • نوسانگر • مدار کنترل • مدار درایو برای دستگاه های قدرت • دستگاه های سوئیچینگ • ترانسفورماتور

پمپ وکیوم آب در گردش متحد

این پمپ وکیوم در صنایع سنگین استفاده می شود و انواع در انواع مختلف از ظرفيت 25 متر مكعب بر ساعت تا 1000 متر مكعب بر ساعت تولید می شود. و در صورت نیاز تولید با متریال استیل نیز امکان پذیر می باشد. پمپ وکیوم آب در گردش به دو صورت كوپل مستقيم و شاسى و كوپله تولید و ارائه مى شود. با توجه به مزایای متعدد پمپ وکیوم آب در گردش مانند: • جابه جایی گاز های و مایعات • عدم اصطکاک بین قطعات مکانیکی • تک محوره بودن استفاده از آن در حال افزایش است.

پمپ روغن داغ STANDART ترکیه

پمپ زمينى LOWARA

پمپ خطی EBARA

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی